033 74 1855 / 055 966 1055
ISee3D מציבה אחת מהשאלות הפרובוקטיביות ביותר בנדל"ן: האם סיורים וירטואליים הם כלי ההסמכה הטוב ביותר שעומד לרשות הסוכנים? הראיות הולכות וגוברות, כשאנחנו דנים בהן.

אם תכניס 10 סוכני נדל"ן לחדר ותבקש מהם להחליף את סיפורי הצפייה המעניינים ביותר שלהם, תוכל לחזור שעות לאחר מכן למצוא אותם עדיין מסחרים בסיפורי סיפורים ומבצעים אנקדוטות.

עם זאת, לכל הצבעים והפרטים המגוונים יהיו שני נושאים משותפים – רוב הסיפורים יעסקו בתצוגות גסות שליליות, מוזרות או סתירות והסוכנים בילו כמויות גדולות של זמן ממשרדם בתהליך, ליווי אנשים שאין להם כוונה להמשיך.

סקר, שהוזמן על ידי Matterport ונערך על ידי OnePoll בין 2,000 רוכשי בתים, מצא כי המובילים מסתכלים בממוצע על 16 בתים ברשת בחיפושם אחר הנכס המושלם לפני היציאה לסדרת ביקורים. גם לאחר שמצאו נכס שלדעתם הוא 'זה', הם יבצעו בממוצע שלושה ביקורים בנכס זה לפני שהם יציעו הצעה.

אינך צריך להיות איינשטיין כדי להבין שסוכנים יוכלו לבלות שעות בשבוע העבודה שלהם בהראות אנשים סביב נכסים שנדחים תוך דקות ספורות או שהם בסך הכל ביקורי 'יהירות'. מפאס פו עם הריצוף וכלה בפנג שואי רע, ניתן לפטר את הנכסים מסיבות טריוויאליות, שמעוררות את הסוכנים ואת לקוחותיהם.

אנו מבינים שהצפיות יכולות להיות מתסכלות יותר מאשר להגשים אך בעזרת Matterport ניתן לבטל את המרכיב המתסכל. הסיורים הווירטואליים שלנו הם כלי הסמכה חיוני כשמדובר בתחילת מסע מכירות או השכרה. דיוק הסיורים שלנו, איכות הויזואליות שלנו והיכולת של מובילי בית לקיים אינטראקציה מלאה עם נכס, מבלי שסוכן יעזוב את שולחנו.

סיורים וירטואליים הם דרך נהדרת לבדוק עניין אמיתי ולהרתיע בזבוז זמן, במיוחד בקרב צופי רכוש סדרתי, מובילי בית בררניים ומי ש'בוחן את המים '. על ידי סיור וירטואלי, עובד הבית הפוטנציאלי מקבל ייצוג כמעט נאמן לחיים של הנכס – חוויה שהם יכולים לקחת בזמן שלהם ומכל מקום, עם או בלי סיוע של סוכן.

ממש כמו צפייה פיזית, סוכנים צריכים לעקוב אחר סיורים וירטואליים כחלק מתהליך ההסמכה. מהר מאוד יתברר אם יש עניין אמיתי. תשובה של 'זה לא היה בשבילנו' לאחר סיור וירטואלי יחסוך לסוכן שעות של זמן מבוזבז – וגם תחסוך למוכר או לבעל הבית את הנוחות של הקלה על הצפייה ללא סיבה. מי שימשיך לבקש צפייה פיזית יהיה צדדים מוכנים ומעוניינים באמת, הקרובים הרבה יותר להצעה – לידים חמים, כביכול.

ייתכן שמדובר בהצעה נועזת, אך האם כל הסוכנים אמיצים מספיק כדי לבקש מכל הובלה המבקשת צפייה אישית לצאת קודם לסיור וירטואלי כדרישת חובה? זה בהחלט מחשבה.